서비스 기본 체크포인트

서비스 콜을 받아 현장에 도착하면 물론 가장 먼저 홈오너 든지 샵오너를 만나서 대략의 상황을 듣습니다. 그러나 어쩌면 이렇게 듣는 대략의 상황이 실수를 야기할 수 있습니다.  바로 선입견을 가지기 때문입니다. 그래서 테크니션은 반드시 나름의 기본 점검리스트를 머릿속에 담고 실수를 방지하는 것이 좋습니다. 아래 영상은 제가 현장에서 하는 기본 점검 리스트를 보여주고 있습니다.

아래 유튜브링크를 클릭하시면 됩니다. 그럼 즐감

youtube유튜브 링크: 서비스 콜 기본체크 포인트

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s